Здравейте колеги, прави ми впечатление, че автомобила сега в горещините почна да държи температура от 100 градуса (чертата след означението 90 на часовника),
чак тогава, разбрах вентилатора на перката под капака включва на 2-ра степен (по-бърза) и започва по-активно да охлажда.
Въпроса ми е каква е допустимата работна температура на двигателя?
Би ли трябвало, след включването на перката на втора скорост, да охлажда до 90 градуса и така да държи или е допустимо автомобила да се движи и работи на 100 градуса температура на двигателя.
чак тогава, разбрах вентилатора на перката под капака включва на 2-ра степен (по-бърза) и започва по-активно да охлажда.
Въпроса ми е каква е допустимата работна температура на двигателя?
Би ли трябвало, след включването на перката на втора скорост, да охлажда до 90 градуса и така да държи или е допустимо автомобила да се движи и работи на 100 градуса температура на двигателя.
Comment